0,00 EUR
0 ks
Zoznamy ...
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej "postkomunistickej" Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.
Kolektív autorov
Urban Eduard
Baláž Peter a kolektív
Kulagin G.
Huňáček Václav
Pražská L. a kol.
Templar Richard
Payne Vivette
James M. Heidema a kolektív
Viac autorov
Sedlák M.
Neváhajte nás kontaktovať s akoukoľvek otázkou pomocou formulára alebo na telefónnom čísle: +421 918 656 488
▪ Kontaktné údaje
▪ O nás
▪ ciernenabielom@gmail.com
▪ facebook@ciernenabielom
▪ instagram#ciernenabielom
© 2024 ČIERNE NA BIELOM
web by niw.sk