0,00 EUR
0 ks
Zoznamy ...
BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Z obsahu knihy: Prvky marketingu • Výrobok • Obal • Cena • Distribúcia • Propagácia • Pracovníci vydavateľstva - najdôležitejší nástroj marketingu • Náklad a zisk • Nakladanie s časom Jacek Włodarczyk je od roku 1989 tesne spätý s knižným trhom. Skúsenosti získal vo Vydavateľstve vedeckej literatúry pri Poľskej teologickej spoločnosti v Krakove a vo Vydavateľstve Znak. V roku 1933 založil v Poľsku poradenskú spoločnosť pre vydavateľov s názvom BOOK MARKETING RESEARCH (BMR). Jej hlavným cieľom je poskytovať vydavateľstvám vyčerpávajúce poradenské služby, najmä v oblasti manažmentu, organizácii výroby, predaja a v oblasti prieskumu trhu. V roku 2000 BMR vytvorila v Poľsku a vo východnej Európe prvú internetovú stránku pre vydavateľov – „Wasz Wirtualny Wydavca“ (Váš virtuálny vydavateľ), ktorá je určená a vytvorená špeciálne pre vydavateľov, distributérov, literárnych agentov, organizátorov knižných veľtrhov.
Schwarz Oldřich
Koontz H. Weihrich H.
Zyman S. Brot A.
Křížek Zdeněk, Crha Ivan
Hanuláková Eva
Maruani Laurent
Horňák Pavel
Bay Rolf
Lundin S. a kol.
Kolektív autorov
Hadravová Z.
Pitra Zbyněk
Neváhajte nás kontaktovať s akoukoľvek otázkou pomocou formulára alebo na telefónnom čísle: +421 918 656 488
▪ Kontaktné údaje
▪ O nás
▪ ciernenabielom@gmail.com
▪ facebook@ciernenabielom
▪ instagram#ciernenabielom
© 2024 ČIERNE NA BIELOM
web by niw.sk